צימרים בדרום לחופשה איכותית

צימרים חדרים לפי שעה בדרום לחופשה איכותית

נופש שונה ממה שהכרתם, הייחודיות של האירוח, המיקום, הנופים, החוויה- כולם יחד מתאחדים לכדי שלמות בנופש המיוחד הזה- נופש בצימרים בדרום.
אם אתם מחפשים נופש שונה מהנופשים שכבר הייתם בהם, חופשה אשר מציעה לכם באמת להתרחק מן השגרה יחד עם התקרבות לעצמכם ולמשפחה, חופשה מדהימה באזור שקט ומרוחק אתם חייבים להגיע לנופש במתחמי צימרים בדרום!

כאשר אנו מתכננים נופש הדבר הראשון שעולה לנו לראש הוא "בואו ניסע לצפון". בשנים האחרונות חלה עליה משמעותית בתיירות הפנים והדגש הוא דווקא על דרום הארץ.
הדרום התפתח, הפך לאחד ממרכזי התיירות המוצלחים והמדוברים החל מהסלבס שמגיעים לחופשה ועד חברי כנסת ושרים שכבר יודעים שאם רוצים לנוח בחופשה יוקרתית ומוצלחת- זה רק בדרום.

צימרים חדרים לפי שעה יוקרתיים בדרום

אמרנו לכם דרום וישר חשבתם על אילת?! זה ממש לא הכיוון שהתכוונו!
בדרום בעלי הצימרים החלו להבין את הפוטנציאל שנסתר כל השנים האלו מענינו, הצימרים הפכו ליוקרתיים, משודרגים, בתים חכמים, חסכוניים ובגדול- מיוחדים!
כמובן שישנם גם צימרים פשוטים יותר, לזוג הרוצה רק להתרחק מהשגרה ולהגיע לסוף שבוע שקט ורגוע, וישנם צימרים גדולים משפחתיים שלא מציעים את כל היוקרה הזו, אך כל אחד ומה שהוא אוהב וכמובן- מה שכיסו מסוגל.

סוגי צימרים וילות לופטים חדרים בדרום

בכל חלקי הארץ קיימים סוגים שונים של צימרים שונים, כל צימר מייצג את הקונספט והרעיון עליו הוא נבנה- יש כאלו כפריים, יש מודרניים, יש זוגיים הבנויים על טהרת הרומנטיקה ויש כאלו משפחתיים עם חדרים נפרדים להורים ולילדים.
צימרים מיוחדים ולאו דווקא יוקרתיים במחירים גבוהים יכולים להיות גם צימרים כאלו הבנויים בצורה מסוימת כמו מבנה "יורט" עגול, צימרים עם בריכות אקולוגיות, צימרים עם בריכות לילדים ועוד ועוד- הרשימה אף פעם לא נגמרת. תמיד יהיה מישהו עם רעיון חדש, עיצוב ייחודי או איזו הברקה בתחום התיירות פנים.

צימרים לפי שעות  מעץ לזוגות ומשפחות- צימרים קטנים יחסית, העיצוב בהם כפרי וחמים, לרוב בנויים מחלל אחד פתוח ובו המיטה, המטבח, הג'קוזי הזוגי, פינת הישיבה וחדר קטן עם מקלחת ושירותים בנפרד.
בצימרים המתאימים למשפחות מוסיפים בדרך כלל מזרונים בחל הפתוח ויש גם כאלו שבהם יש קומת גלריה או חדר נפרד עם מיטות קומתיים.
המחיר של צימר כזה נע בסביבות ה650 ₪ לזוג וכ- 1,200 ש"ח למשפחה.

סוויטות בנויות לזוגות ומשפחות- סוויטות אשר בנויות מאבן ולא מעץ, החדרים נראים ממש כמו בבית, העיצוב לרוב הינו מודרני יותר עם תאורת ניאון, ג'קוזי גדול בחדר, עיצוב לבן ומודרני יותר.
גם בסוויטות אלו הפתרון למשפחות הוא או במזרונים בחלל המשותף או חדר נוסף עם מיטות לילדים.
המחיר בסוויטות כאלו נע בין 800 ₪ לזוג וכ- 1,500 ש"ח למשפחה.

מתחמי יוקרה לזוגות ומשפחות- בדרך כלל בנויים מקירות זכוכית שקופה במתחם פרטי לחלוטין עם נוף לטבע המדברי ההררי.
הקירות שקופים גם לכיוון הבריכה הפרטית, הבית כולו הינו בית חכם הנשלט על ידי שלטים ולרוב גם על ידי הטלפון החכם שלכם.
העיצוב "מיוער", עם טפטים מיוחדים, רצפת דק עם קורות עץ בתקרה הגבוהה, נברשות מרשימות ולרוב מספר חדרי לינה נפרדים וחדרי רחצה מלכותיים.
המחיר במתחמים כאלו יכול לנוע בין 2,000 ₪ לזוג ועד 10,000 למשפחה

כל אחד יכול להחליט על הנופש בצימרים בדרום אותו הוא מעדיף.
יש כאלו שחסכו ויכולים להרשות לעצמם להגיע לצימרים יוקרתיים מאוד ויש כאלו שהחליטו לנפוש בדקה ה-90 וישלמו מה שיש בכיסם.

פארק נופש בדורם

בנוסף לכל זאת ישנם מתחמי צימרים המוגדרים כ"פארק נופש" ובהם ישנם מספר רב של צימרים כ25-30, מתחם חיצוני ענק עם בריכה גדולה, ג'קוזי ספא, סאונה, מיטות שיזוף, מטבח חיצוני, חדר אוכל, מדשאות, טרמפולינה, נדנדות ועוד.
במתחמים כאלו, אתם יכולים כמובן להגיע כל המשפחה ולנפוש אך יותר פופולארי כיום הוא לקיים חתונת בוטיק מדהימה עם עיצובים יוצאי דופן (תליית כדורי נייר לבנים מן העצים, מנורות מרשימות, שולחנות עגולים, עמדת בופה, די-ג'יי ועוד), היתרון הבולט באירוע כזה הוא כמובן הלינה- לוקחים את כל החדרים במתחם ופשוט נשארים לישון אחרי החגיגה הגדולה.
זו בטוח חתונה שלא תישכח!

לא משנה באיזה צימר תחליטו לנפוש דעו כי כל מה שצריך בנופש ממתין לכם שם- מיטות לינה נוחות, מסכי צפייה עם חיבור ללוין או לכבלים, מיזוג אוויר, מטבחון מאובזר בכלי מטבח ומוצרי חשמל כמו מקרר, מיקרוגל, כיריים חשמליות, קומקום חשמלי, בר מים וכדומה, פינת אוכל, תאורה ועוד.

אטרקציות והנאה בדרום

חוץ מן העובדה שבזכות נופש באזור זה נזכה להכיר את הדרום בצורה טובה יותר ישנן אטרקציות רבות אשר נוכל ליהנות מהן בין אם זהו נופש זוגי, משפחתי או קבוצתי.
השמיים של הדרום מדהימים ביופיים. התאורה המופחתת סביב גורמת לשמיים לבהוק ולהדגיש כל כוכב וכוכב.

מלבד זאת, באזורי הצימרים בדרום הארץ תוכלו לטייל בשבילים המסומנים, להיכנס למוזיאונים, שמורות טבע, חמי עין גדי, מרחצאות ים המלח, טיולי אופניים, טיולי ג'יפים אתגריים, צניחה חופשית עם נוף מצדה הקסומה, טיולי גמלים ועוד אטרקציות רבות ומיוחדות שללא ספק ישדרגו לכם את החופשה.

מלבד האטרקציות שמחוץ לצימרים כמובן שממתינות לכם האטרקציות שבתוך הצימר לדוגמא- הבריכה הגדולה שהיא רק של מתחם הצימרים כך שתוכלו ליהנות ממנה בלי עומס של אורחים כמו שיש בבית מלון.
ג'קוזי ספא בחצר בו תוכלו לשבת בערב עם כוס יין איכותי, סאונה יבשה או רטובה, מיטות שיזוף נוחות, עמדות בר-בי-קיו, ספות קונכייה גדולות ואל תשכחו את האופציות הזמנה שיש לכם למשלימי נופש- הזמנת ארוחות בוקר, צהריים וערב, טיפולי ספא ועיסויים מקצועיים, הזמנת עיצוב מיוחד לצימר הפרטי שלכם אם אתם מתכננים להפתיע את בן או בת הזוג ליום הולדת למשאל או אפילו להצעת נישואין וירח דבש, הזמנת ארוחות שף רומנטיות וכדומה.

חופשה איכותית ומוצלחת בצימרים חדרים לפי שעה יוקרתיים בדרום הארץ, כי צימרים בדרום הם לא מה שהיו פעם, הם טובים יותר, איכותיים יותר, מקצועיים יותר ופשוט- הרבה יותר!
מגיע לכם לחגוג את החופש שלכם ולא להשאיר אותו בנאלי!